Hej alla ni som brukar läsa på bloggen.
Imorgon och några dagar framåt kommer det inga inlägg. Det beror på att jag ska opereras på måndag Ängelholms lasarett.
När jag är tillbaka kör vi på igen.
Guds glädje till er alla.
Claes
Stillheten och tystnaden kan vara som balsam för ande, själ och kropp, tillsammans med Jesus som ger oss friden.
Proklamation: Sökandet som bär frukt " Jag proklamerar idag att dörrarna står öppna för mig. Enligt Guds eget ord i Matteus 7:7 lo...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar